FAT_do_danych_w_stopce: 10
Napływ kasy. Wymiana napędu w toku. Dzisiaj odbieram rower!
Będzie jak nowy! Może nawet jakieś nowe manetki sobie sprawię!
Korba Shimano 46-36-28 za 155 zł (Mega Drive Train, Odkręcane tarcze - łatwa, tania wymiana w przyszłości)
Suport na łożyskach lotniczych (nie wiem, jaki, nie ja montowałem, koszt 30 zł)
Przerzutka przednia
Shimano 050 Top Swing ~ 30 zł
Wolnobieg nakręcany Shimano MFT-221 - 8 koronek, ~30 zł
Łańcuch KMC x 2 do tegoż (60 zł)
Spinki Shimano x 2 (8 zł)
180 cm pancerza
Jagwire + 4 x końcówki do niego
Linki do przerzutek zwyklaki x 2 +
końcówki do linek
Nie mogłem znaleźć starej manetki od przedniej przerzutki, w końcu znalazłem. Manetki zostały stare: Wysłużony Sachs płynny (chyba ze 25 lat ma i dalej śmiga mimo jednego malowania, kilku dzwonów i co najmniej dwóch przeżytych przerzutek oraz niezliczonych linek), a na przedzie kijowe Shimano za 11 zł, plastikowe, półpłynne, bez żadnych bajerów...

Niższa od tych.
Razem: ~340 zł
Jakieś zdjęcia potem wrzucę. Oto osiągi, które wcześniej miałem na liczniku.
Nie pamiętam, skąd, więc wpisuję tylko tutaj.
ODO: 5378,2
DST: 137,74
MAX: 36
AVS: 14,9
TIM: 9 h 15 m 18 s
CAL: 2568
FAT: 208
W miejscu do tego przeznaczonym wpisuję w tą notkę kontrolny wyjazd na Błonia (jedno kółko), gdzie sprawdzałem, czy dobrze całość poskładałem. Dobrze. Wcześniej jeszcze nie mogłem znaleźć starych manetek (leżały w pudle, bo jeździłem na Single speed). Znalazłem i mam pełnoprawnego, w pełni sprawnego 24 biegowca.
Ale i tak będę używał pewnie tylko jakichś 4 biegów w porywach.
Zdjęcia wrzucę potem, zresztą tylko ja widzę różnicę, największa zmiana to Korba. Taka sztywna jest wspaniale, nic nie chrupie, taka dostojna. Ładnie odlana. Zdjąłem plastikową osłonę, bo nijak nie dało się wyregulować, żeby łańcuch nie ocierał o nią na 1:8. Zresztą bez osłony wygląda bardziej pro. A osłona przed czym chroni? Acha, przed ubrudzeniem spodni, haha!
Pozdrawiam!

Zdjęcie z: http://m.krakow.gazeta.pl/krakow/1,106511,8776359.html
__